Darlo Bar

Aloha! Står på jobbet och är lite halvt sovande sådär.. Vi var på Darlo Bar igår i Darlinghurst för att fira min kompis Stephanie. Det var jag, Andrea, några andra funky femme tjejer från Bondi affären och Stephs andra kompisar. Det var en mysig bar och vi drack mojitos och satt och pratade med glada människor. Sen skulle vi dra vidare men när dom andra var mer sugna på att gå och fyllekäka än att gå till nån klubb så bestämde jag och Andrea oss för att åka hem. Men det var en trevlig kväll tycker jag! Kvällens oskönaste kommentar: "So what language do you speak in Sweden?" Jag: "Um Swedish..!" (såklart) Han: "Oh ok, so it's not like german or something?" Wtf lixom.. Haha Nu tillbaka till mitt lata jobbande! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0