Dreams

Jag drömde att jag gifte mig i natt! Det var en "förbjuden kärlek" historia då jag och min pojkväns bästa kompis var jätte kära. Så när jag skulle gifta mig med min pojkvän så sprang hans bästa kompis upp till altaret och sa att jag skulle gifta mig med honom istället. Så gjorde jag det. Han var snygg lång och musklig dessutom, och vi levde lyckliga i alla våra dagar. Ni vet.. sånt som bara händer i drömmar och på film..

Igår när jag packade upp ett paket vi hade fått in till affären hittade jag dessa och föll direkt. Typ det första (ever) fina vi fått in på Funky Femme.

Fin fina örhängen. Vet dock inte om jag kommer ha båda på mig eller om det blir en örhänget-på-ena-sidan-håret-på-andra-sidan variant. Vi får se vad jag känner helt enkelt. Men jag gillar dom starkt! Dom kom i vitt och guld  också men då var dom inte alls lika fina!

Idag är det jobb i Bondi hela dagen som gäller. Lateerz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0