It's Thursday

Jag har precis upptäkt att min header är ful och att jag är sjukt less på den.. Hmm. Ska jag använda någon gammal eller ska jag ta mig tiden och orken att göra en ny? .. Får klura på det ett tag.

Igår åt vi Vegetable Bolognese. Ett recept från A Cozy Kitchen, som förövrigt är en väldigt mysig matblogg. Här är två bilder lånade från Andrea:

PhotobucketPhotobucket
Det var himlans gott vill jag lova. Vårat blev ju inte exakt som receptet eftersom vi inte äger en matberedare. Sen åt vi fullkornsris till istället för pasta, men gott var det !! Och nu har jag en god matlåda till idag! HUR värt är det att äta lagad mat!? MMmm I would säg mega värt!

Idag väntar jobb i Newtown 9-3 och sen får vi se. Är vädret bra så är jag sugen på att sitta och mysa på stranden på eftermiddagen. Är det dåligt kanske jag stannar inne och kollar på the Holiday för sjuttioelfte gången. Känner jag mig pepp kanske jag drar en Fringe Bar ikväll. Det sistnämnda är nog minst troligt, men man vet aldrig!

Puss♥


Kommentarer
Postat av: Selma

2010-12-08 @ 21:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0