Live Life.

Jag har köpt en superfin rosa kalender som jag ska börja planera mitt liv med! Jag har kommit fram till att om man inte planerar så flyger tiden förbi och vips så har man vart här i 3 månader och så känns det som man inte har gjort någonting än! Och om jag ska åka hem om 4 månader så ska jag fanimej sett till att ha gjort det jag vill ha gjort när jag åker hem!



Pic1: Min fina kalender. Pic2: Unknown

Saker jag vill göra innan jag åker hem:

Lära mig att surfa, lära mig att surfa, lära mig att surfa.
Det kräver dock tid och pengar. Men på nått sätt så ska det funka!
Snorkla och se coola fiskar.
♥Festa mera i Bondi.
♥Klättra på Sydney Harbour Bridge
Spara ihop pengar och åka på en resa.
Det kan vara till Bali. Det kan vara till Fiji. Det kan vara till the Gold Coast. Men någonstans vill jag åka!

Ja, det är ju mer än så jag vill göra, men vi börjar så :)
Nu ska jag till jobbet! Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0