My 2010 according to facebook.

Upptäckte nyss detta på Facebook, as kul ju! En sammanfattning av ens facebook statusar under det senaste året! Och proof på hur mycket man har facebook-nördat sig. Jag undrar hur många minuter man lägger ner på facebook på ett år. Ännu värre, hur många minuter man sitter framför en datorskärm! Ush, jag vill inte veta!
Här är en sammanfattning av mitt 2010. Eller ja, av mitt facebook-2010.


De mest minnesvärda grejerna som hänt är vell:

Dubai med Michelle och Andrea ♥
Projektarbete - Min egna arrangerade dansföreställningc♥
Skivmånad ♥
Studenten ♥
Portugal ♥
Visby ♥
Gräsö ♥
Kräftskivor ♥
En massa massa festande ♥
Flytt till Sydney ♥
Jobb, mys, stranden och fest. ♥

Shit vilket bra år jag har haft! Kan lugnt säga att detta har vart ett av de bästa åren i mitt liv. Har haft så himla himla roligt det här året! Livet har helt enkelt varit en fest!
Men it ain't over yet! Typ 20 nånting dagar kvar av året! Efter det gör jag nog en blogg-sammanfattning.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0