The entertainment quarter

Sitter vid Fox Studios, eller i "The Entertainment Quarter" som det heter och väntar på att mitt jobbpass ska börja. Jag har aldrig vart här förut, men det är typ mysigt blandat med freaky. Nu är det ändå lite folk här men jag kan tänka mig att det kommer kännas som en spökstad ikväll. Det är nämligen typ ett ställe i mitten av ingenstans (känns det som) med endast en massa entertainment - bio, affärer, cafén, dansstudios, konserter, bowling och en massa andra aktiviteter. Men eftersom det ligger lite avlägset är det mer en helg aktivitet att åka hit. Så på vardagar är det ganska tomt. Ja jobbar 15.30-22.00 ikväll! As sent! Men det ligger ganska nära Paddington som tur är :-) Det är åskväder just nu. Ganska tråkigt.. Men på något konstigt sätt får jag typ julkänsla! Jag sitter under tak på ett café, dricker varmt kaffe, julmusik strömmar ur högtalarna på cafét och det är dåligt väder ute. Nästan som sverige ju! Haha. Jääävlar jag såg nyss den största blixten jag sett i mitt liiv typ. Hela himlen lös lila och det lät som bomber slog ned! Hjälp! Nu ska jag till jobbet! Jag ursäktar för mitt tråkiga tidsfördriv-babbel.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0