Bloggtorka?

Har kännt mig helt, totalt oinspirerad att blogga i nån/några dagar. Bloggtorka tror jag dom kallar det. Varför vet jag inte.. Jag försöker ju mobilblogga då och då men det blir mest nån bild och onödigt babbel. Jag saknar att blogga om mode, om annat än vad jag göra varje dag, och vad jag har för mig osv. Men det blir så svårt när jag är här. Dels för att jag själv nästan aldrig hinner läsa modebloggar osv. Så då känner jag typ noll inspiration. Dels för att jag inte har tiden/energin att lägga ner lika mycket tid på bloggen som jag brukade. Och ni, iaf några av er (mina nära och kära) vill ju läsa om vad jag gör/har för mig så ja, då blir det som det har vart den senaste tiden. Hoppas ni gillart' ändå!

Andrea har börjat packa nu. Hon åker till Sverige imorgon. Eller egentligen landar hon inte i Sverige föränn nästa vecka, hon gör ett stopp hos pappa i Dubai några dagar först, men hon lämnar mig imorgon iaf. Det kommer kännas jätte konstigt. Dels för att jag aldrig vart i Sydney utan henne. Dels för att jag aldrig i hela mitt liv bott själv. Förutom typ nån vecka nått sommarlov när resten vart bortresta. Men det räknas ju inte som att "bo själv". Nu ska jag bo själv i 3 veckor/1 månad! Själv. Ensam. Helt ensam. Det är inte så att jag tror att jag inte klarar av det, det är klart jag gör, men det kommer kännas riktigt konstigt bara!


Bild från när jag var och kollade på soluppgången. Riktigt fint var det vill jag lova.

Helvette vad jag måste skynda mig nu. Idag jobbar jag i fox (samma som igår) 9-4. See ya ! Puss


Kommentarer
Postat av: Andrea

Jättefiiin bild! amazin.

2010-12-16 @ 23:57:33
URL: http://www.aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0