Mobilbilder jag tog när jag..


..tyckte det var mysig julstämning på Martin Place.

Såg fina lila blommor som var superfina.

.. diggade mitt fjäderörhänge.

...åt middag på Mickys med Andrea en kväll.

..stog på jobbet i Newtown och en liten jultomte åkte förbi.

... gick upp klockan 5 och var i Bondi för att titta på soluppgången.

... skulle till jobbet en dag.

... gick vilse inne i fox studios och allt såg ut som i nån gammal film.

.. kom hem från jobbet en kväll och det var live Bon Jovi musik och super vacker solnedgång.

Nu ska jag till jobbet! Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: linnea

fiiiiiiiiiiiiiiiiin! saknar dig ............mamma också! :-(

2010-12-22 @ 23:02:31
Postat av: Madde S

DU ÄR FIN !

2010-12-28 @ 16:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0