Santa Baby



Tror inte jag får så många julklappar alls i år. Men detta skulle jag helst vilja ha, ifall tomten kom flygandes även till mig!

En Canon Eos 550D (Känner att det är dags för ett nytt kamerahus. Även fast tomten inte kommer flygandes med detta så kommer jag nog inom en snar framtid sälja mitt kamerahus och köpa ett nytt. Och det är detta jag siktat in mig på!). 
Ett par skor som jag är förälskad i (ovanligt va?).
En bikini från Seafolly, helst den på bilden fast den svarta versionen.. Sen vill jag inte ha underdelen, tycker den är för stor. Men jag tror det finns en mindre version.
Väska från Witchery, fast det finns en i en annan brun färg, som jag vart kär i sen min första vecka här. Ja, i know, balenciaga kopia. Men we all know that is my favorite kind!
Nytt i.d. smink. I princip allt min smink är snart slut. Samtidigt! Kan det bli värre!?
En ny (och helst rosa!) dator. Min skoldator från Fyris är icke den bästa vill jag lova!
Pengar, Som jag kan sätta in på ett konto och börja spara till en resa med.

Sen önskar jag mig fina brev, eller små presenter, eller julkort eller bara några slängpussar från alla mina älskade hemma i Sverige!! Allt är välkommet! Här är min adress:

Paula Simons
43/364 Moore Park Rd
Paddington, NSW 2021
Sydney, Australia

Puss!♥


Kommentarer
Postat av: Selma

HEEJ SNYGGING!

JAG SAKNAR DIG SOM FAN!!<3<3<

2010-12-08 @ 21:05:29
URL: http://selmaasfashion.devote.se/
Postat av: Paula

Heej! :-D Jag saknar dig med Selma! <3<3

2010-12-09 @ 00:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0