You always want what you can't have.

När jag är i Sverige såhär års så klagar jag så himla mycket, om inte mest av alla, på vintern. Jag klagar på kylan. Jag klagar på slasket. Jag klagar på snön. Jag klagar på alla tjocka kläder. Jag klagar på nästan allting som har med vintern att göra. Jag trivs mycket bättre i värmen. Jag älskar att bo i värmen, och allt som hör det till. Men sen är jag ganska knäpp också. När jag ser allas vinter bilder på Facebook. När jag läser bloggar om att folk sitter inne och myser och tittar ut på ett vitt vinter landskap, så kan jag inte hjälpa att vara lite avundsjuk.
VAD är det för fel på mig!? Hade jag vart där så hade jag hatat det, det vet jag till 100%! Varför vill man alltid ha det man inte har? Jag skulle dock inte vilja byta väder med Sverige just nu, men jag tycker fortfarande att det verkar jätte mysigt!



Se.. liite mysigt ser det väl ändå ut? Alla bilderna är från förra vintern.
Haha jag måste ha fått solsting eller nåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0