A good day!

Godagens. Jag har haft en trevlig dag idag :) Vaknade upp riktigt tidigt, efter att jag och Madde hade somnat ganska sent igår.. Men jag var på bra humör så det gjorde inget. Åt frukost med tända ljus (LOVE IT!), tog farväl till Madde, som jag inte kommer att träffa på en månad (!). Åkte till skolan, var superduktig på historian och diskuterade livligt en massa texter om Gustav Vasa och hur man skulle tolka dom..Texter som jag btw inte hade läst, men låtsades att ha läst, vilket funkade fin fint!

Åt lunch med Johanna på stan :) Sallad på Jalla♥. Underbart. Sen hade jag bara en lektion till som var vid 2 typ. Hur som helst så har det vart en bra dag. Av någon anledning så har jag vart på bra humör :)!

Men lite tråkigt är det att jag har haft från och till ont i magen nu i typ 3 dagar :(. Det är as skumt! Kunde typ inte sova igår för att det gjorde så ont! Och nu också.. Får vell gå och dricka peppermint tea och inbilla mig att det hjälper!


Hade min nya fina kavaj på mig idag också. 200 på H&M, score! Jag hatar tjejen ovan! Hon har allt jag vill ha! Väskan, Västen, fint långt hår och fina silvriga halsband(mitt favvo håller på att rosta typ :( ) Och så är hon smal! Die bitch. Haha avundsjuk much?

Aja, nu ska jag kolla på Desperate Housewives. See ya ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0