Dubai!

Hello! Nu är vi i Dubai minsann. Jag, Michelle och Andrea. Jag och Michelle landade igårnatt vid halv tolv ungefär. Idag har vi varit och shoppat en massa! Det blev inte stranden idag, så vi shoppade från typ halv två till sju istället! We liiike! Jag har köpt en massa kläder idag, och faktiskt inga (!) skor!! :O
New Look disappointed me a bit faktiskt! Det är där jag brukar HÄNGA och köpa miljarder skor typ. Men de hade inte lika mycket den här gången.. Det kan bero på att det har varit shoppingfestival i typ en månad nu! Shoppingfestival är typ när alla affärer får en massa rea osv. Så det kan ju vara att massa har shoppat då och så har det blivit lite utplockat.. Oh well.. Hur som helst köpte jag fina kläder. Bland annat en cool jeanskavaj, en as cute vårig klänning, en beige mocka vest osv.
Imorgon råkar det vara någons födelsedag (MIN!! :D) så det blir vell stranden på morgonen/dagen och sen födelsedagsfirande senare på dagen/kvällen! Yaaay!
See ya ! Vet inte hur mycket jag orkar uppdatera när jag är här, men vi får se helt enkelt!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Safi

Ååh gud vad man blir avundsjuk :/ vill också vara i Dubai..

Hoppas ni har en dunder resa :)

2010-02-26 @ 11:56:35
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0