F.R.I.E.N.D.S


Jag har finally alla Friends säsonger på datorn!! Snacka om att jag aldrig kommer ha tråkigt igen!
Mitt absoluta favorit program från när jag var 7 till 13 år typ. Jag och Andrea kunde alla repliker, från varenda avsnitt, jag kunde allt om alla skådisarna och min vägg var täckt med hundratals bilder på dom. Dom och Christina ofcourse. Haha! (Som ni såg på kortet jag fick av Anna, längre ner. Så står det F.R.I.E.N.D.S; vi var besatta helt enkelt. Vi kunde båda vara hemma och vara sjuka, så var det friends på tv, så ringde vi varandra och var typ helt tysta i telefonen och kollade på det och skrattade tillsammans, sen pratade vi i pauserna. Haha!)

Men nu för tiden så har jag kommit på mig själv med att kolla på det på tv flera gånger, och så VET jag inte alltid vad som händer i det avsnittet. Jag kommer inte ihåg helt enkelt. Så jag ska catch up och ha Friends maraton för mig själv! Jag kommer bli väldigt nostalgisk! Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0