Hotell brunch



Finns det något bättre än en fet frukost buffé på ett hotell? Sitta och äta frukost/brunch i timmar, men miljarder fräsha alternativ att välja på! Det är ju typ det bästa som finns. Jag älskar när man bor på hotell och så har dom jättebra frukost buffé! Jag kommer ihåg när vi var i Oman för några år sen (Okej för många år sen. Tror jag fyllde 10 eller något när vi var där). Vi bodde på ett av de lyxigaste hotellen jag bott på, och deras frukost buffé var ENORM och helt UNDERBAR! Miljarder olika saker att välja på! Allt från 10 sorters olika flingor, till omelett, äggröra, pannkakor, mackor, frukt och desserter. Haha, frukostälskare som jag är så var jag in heaven!

Men jag kom på att det är ju typ den PERFEKTA helg-sysslan! Att gå och äta brunch med en kompis!
Jag kollade upp lite olika brunch/hotellfrukostar och jag hittade ett test på bruncher i uppsala som UNT hade gjort! Och dessa lät mest frestande.
Hotell Scandic Uplandia
Brunchtider: Lör-sön kl 11:30-14:30
Pris: 145 kronor
Hotell Gillet
Brunchtider: Lör- sön
kl 12-15.
Pris: 165 kronor
Restaurang Skarholmen
Brunchtider: Söndagar från kl 12 - ca 17.30.
Pris: 169 kronor

Så det ska jag Lätt göra någon helg framöver. Skarholmen ligger ju till och med nära mig! En morgonpromenad och sen lite brunch? Ja tack!


Kommentarer
Postat av: Andrea

eller med sin syster! jag vill lätt följa med. (madde också antar jag :P)

2010-02-04 @ 18:54:05
Postat av: Paula

HAHAH Madde och frukost MÅSTE ju vara i samma mening! xD :)

2010-02-04 @ 21:15:42
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0