leopardboots

Hur grymma är inte dessa kängor!?
Klicka för att stänga fönstret
Till bara ben och slitna jeans shorts. Till stuprörsjeans. Till leggings. Till allt! Riktigt coola! I want!
De kostar bara 340 kr dessutom.
Det är så facinerande att om någon hade visat mig ett plagg med leopard mönster på för 3 år sen kanske, så hade jag sagt "euw, för mycket transa/mormor som försöker leka ung-känsla" I know, CRAZY thoughts, men det var det jag tyckte. Och nu ÄLSKAR jag ALLT med leopard mönster på typ. 
Mode. Det förändras. Det förnyas. Och det kommer tillbaka. Jag tycker det är så kul hur ens smak på saker kan förändras så snabbt. Typ som att man "får upp ögonen för det" på ett annat sätt. That's what I love about fashion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0