Morgonlektion

Idag hade jag bara en morgonlektion till 10.00. Sen slutade jag! Sjukt skönt! Jag släpade runt Selma på stan sen i nån/några timmar och letade efter lite grejer. Men jag hittade inte vad jag letade efter :( .. Oh well. Sen gick vi och drack kaffe/chai latte på waynes, och sen åt Selma lunch på Jalla. När klockan närmade sig två så skulle Selma tillbaka till skolan och jag skulle hem. Och nu sitter jag här och sjunger och lyssnar på bra musik :) !
På ett sätt så älskar jag att ha bara morgonlektioner, för då är man ledig resten av dagen. Men på ett sätt hatar jag det, eftersom jag har fått riktigt svårt att gå upp på morgonen! Men när man väl har haft sin lektion är det oftast rätt skönt!


snartsnartsnartsnartsnartsnartsnartsnartsnartsnartsnartsnartsnartsnartsnartsnartsnartsnartsnartsnartsnart♥♥♥
Jaa jag tjatar. Men jag längtar så mycket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0