onlytwoweeks

Baratvåveckorkvarbaratvåveckorkvarbaratvåveckorkvarbaratvåveckorkvarbaratvåveckorkvarbaratvåveckorkvarbaratvåveckorkvarbaratvåveckorkvarbaratvåveckorkvar
baratvåveckorkvarbaratvåveckorkvarbaratvåveckorkvarbaratvåveckorkvarbaratvåveckorkvarbaratvåveckorkvarbaratvåveckorkvarbaratvåveckorkvar

Detta måste jag intala mig själv hela tiden för att orka med dom här skoldagarna. Ush.
Rasmus och Theo kom hem från Dubai idag. Det enda pluset var att ingen av dom var bruna. Det hade jag inte orkat med; om dom kom hem som pepparkakor. Men att dom kom fick mig bara att längta ännu mer!

Jag sov kanske 3 ½ timmar idag. Och ni som känner mig vet att jag inte funkar utan sömn! Speciellt Madde och Johanna, som ser mig vimsa runt i skolan och exempelvis leta efter min mobil fast jag har den i handen. Så jag orkade aldrig ta mig upp, utan försökte somna om. Vilket jag sen insåg, när jag väl gick upp, att det var dumt gjort. Så nu sitter jag här hemma, och min lektion börjar vell om typ 10 minuter. Och vad gör jag åt det? Inget. Asså POSITIVA TJEJEN! Ush jag orkar inte!

Nej men nu ska jag faktiskt försöka ta mig till skolan!
Lateerz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0