Rengör ert tangentbord!

Man tänker aldrig på hur skabbigt ens tangentbord är. Inte jag iaf. Jag har precis sanerat mitt och det var typ det äckligaste jag vart med om! Tanken av att jag har suttit och rört den där skiten varje dag vill jag typ spy av. Så det är mitt tips till er för idag! RENGÖR ERT TANGENTBORD!!! Läste även en studie där det stod att det är mer bakterier än en toalettstol. Fast ifs, börjar jag tänka så blir jag typ knäpp! Jag kommer ihåg en period jag och Tania hade i 9an, när vi använde handsprit efter allt vi rörde typ. Och ju mer man tänkte på det ju knäppare blev man. Till slut använde jag handsprit var 5e minut typ. Men ja, att rengöra ens tangentbord nån gång per halvår låter ju ändå ganska vettigt! Så det ska jag lätt börja med !!


Nu luktar mitt tangentbord iaf rengöringsmedel ! :)
See ya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

taru ut alla knappar också? det är nasssty

2010-02-08 @ 22:54:49
Postat av: Paula

ja, det var Naaastyy!!

2010-02-09 @ 15:17:33
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0