Snowstorm


Ush det är hemsk snöstorm ute! Typ över - 10 och iskallt. Jag var på stan nyss med Mamma och Theo. Vi gick och tog IDfoto på mig och gjorde passkopior (som sagt, till pappas jobb) sen åt vi lunch på Uniqo! Jag åt foccacia= Awesome! Men jag var inte så hungrig så jag blev proppmätt och lämnade typ halva. Men det var gott ändå! :)

Nu håller jag på att skriva pack-lista och köpaidubai-lista! Så ska jag ju börja packa så fort det är klart :)
I can't WAIT att gå av planet och ut i VÄRMEN imorgon kväll/natt! I can't WAIT att gå till stranden på Måndag! I'm SO EXCITED!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Skönt att det var över minus 10 och inte under.... ;)

2010-02-20 @ 19:24:48
Postat av: Paula

Meen det var ju under jag meeenade!

2010-02-20 @ 19:47:28
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: M

Hahaha paula du är rolig!

Hur god var foccacian på en skala 1-10?

2010-02-20 @ 20:06:41
URL: http://malaikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0