Tema dag

Idag var en fullspäckad dag i skolan. Inte lektionsmässigt då, utan det var massa evenemang typ. First up var Wafas modevisning, med kläder som de sytt själv och goodiebags massa annat kul! Det var hennes och två tjejer i hennes klass projektarbete! It turned out great och jag ställde upp som fotograf och tog massa bilder! Men min kamera har börjat krångla lite, både med blixten och lite annat. It's slower than it used to be, så jag fick inte exakt alla bilder som jag ville, men men.
Next upp var Atti och co.'s projektarbete! En teater med massa dans osv. Teatern var faktiskt riktigt rolig! Alla spelade jätte bra, och vissa hade riktigt bra inlevelse. Enda som var dåligt var att de pratade med ryggen mot publiken och väldigt lågt. Men jag satt längst fram så jag hörde det mästa ändå! :) Riktigt rolig dag! Jag hade bara en lektion på morgonen så jag kunde sitta där och kolla hela dagen!

Har en massa bilder från Wafas grej (sen tog batterierna slut), men kameran måste ladda först! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0