Pre-birthday gifts

Ikväll har vi firat både mig och Andy här hemma. Jag för att jag fyller år nästa vecka och är i Dubai då, och Andrea för att hon åker, och är i Sydney på sin födelsedag. Så då firade vi oss båda i förskott idag!!

Jag fick Jätte bra presenter!!! Typ bara saker jag önskat mig. Jeansskjorta: check. CLEAN Shower Fresh parfym: check. Smycken: Check; Ett as fint armband. Kläder: Check; en as cool svart tröja och en fin t-shirt. I liiiike :D

Vi åt god mat och nu är jag proppmätt ! Jag måste plugga svenska för att jag har prov imorrn, men det jag helst vill är att ta ett vaaarmt bad för jag fryser som bara den! NEJ jag HÅLLER INTE PÅ ATT BLI SJUK! Jag vill inte, FÅR inte! I wont allow it ! Punkt slut!

Just det ! Jag vet inte om jag har berättat att jag fick världens snyggaste skor av Wafi och Michelle i present också! Ska få dom imorrn :D They know me so well! Ni får se när jag fått dom!

Måste gå nu det är so you think you can dance !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0