Paula the entertainer.

Hello ! Idag är det min födelsedaaag :D ! Dagen har spenderats.... (förlåt jag har lite svårt att koncentrera mig för att Michelle filmar sig själv när hon leker top model, och jag garvar ihjäl mig xD! Youtube nästa!! )
Anyways vi var på stranden imorse/idag och solade & badade, och självklart fotade jag en massa. Michelle fick agera min top model! (hahahahah). Sen lyssnade vi på en massa musik och jag härmade en massa olika sångerskor/sångare och så låg vi och skrattade åt det. Sen helt plötligt börjar en wierdo gubbe klappa längre bort, och det var först då vi kom på att alla Andra på stranden också hade hört min "fina" sång! Hahah. Och asså just so you know så var det inte vackert när jag härmade all artister. Utan det var allt från Sean Kingston till Snoop Dog. Haha.
Hur som helst en rolig dag på stranden, med mig som entertainer...för hela stranden!
Sen ikväll har vi varit på en as mysig restaurang vid stranden och druckit green apple,passionfruit & hallon mojitos och ätit god mat! Det var asian food och vi började med goda appetizers som tex. räkor i någon krämig chili friterad sak sen delade jag och Michelle på 15bitar sushi/sashimi till huvudrätt! Yuummy! Jag har bara en sak att säga, asian food i Sverige kan SLÄNGA SIG I VÄGGEN!
När vi kom hem så fick jag en GOD tårta från Cold Stone Creamery, special komponerd just the way I like it! Typ glass/brownie/reese's cups tårta!! ASGOD!
Sen har jag fått en KAMERA också av pappa ! Han kom hem med en stor bukett blandade vita och röda rosor och en fint paket med en kamera i. En kompaktkamera som man kan ha under vatten!! Bl.a.. Den verkar ha ganska coola features vad jag har märkt hitills! Det är den som Michelle filmade sig med HAHA !
Nu ska vi nog gå och lägga oss! klockan är halv 2 här, och jag ska tvinga upp dessa två sömntutor tidigt imorgon och dra med dom till stranden!! :D
Pusshej! ♥

Kommentarer
Postat av: Safi

GRATTIS :D

2010-02-24 @ 02:14:21
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: johanna

grattis honeybunny <3 saknardig:(

2010-02-25 @ 17:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0