Thursday

Hello. Kom hem för ett tag sen från att ha vart på stan. Det blev en mysig fika på waynes med a special someone...♥ Trevligt trevligt! Åt mig också proppmät på uniqo innan! ÄLSKA deras sallad!



Nu tittar jag på Made in Sweden, WOHO jag och Andrea har väntat hela veckan!! Haha nerds. Men det är så bra!
Imorgon blir det en lektion, plugg hela dagen och sånglektion efter skolan!

Puss!!


 

Min dator har krånglat hela kvällen, och jag kan nu konstatera att den behöver hjälp! It's so slow!
Sen har även blogg.se krånglat hela kvällen, så det har vart problem med att logga in (och med att publicera inlägg så till och med det här kanske kommer upp försent.)
Så jag kunde inte publicera inlägget föränn nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0