Voulez vous coucher avec moi, ce soir?

Innan ni tittar på några bilder vill jag varna er känsliga läsare / haters. Kom ihåg att det var Moulin Rouge tema! Moulin Rouge var en nattklubb/bordell, så det var alltså meningen att vi skulle se ut som hoes. Fast "glamorösa" hoes. Like back in the day. Titta på filmen så fattar ni ;P. Men ja, have that in mind ;)



Serri, Wafa och Jag i mitt kök. Vi åt , vad ska man kalla det, typ "brödsnittar" med hemgjord röd pesto till förrätt. Laxsallad med saffrans aioli och bröd med parmesansmör till varmrätt. Vit chokladmousse med jordgubbar och lime på till efterrätt. Allt lagat av moi.  
Goda Strawberry Daiquiris som syster min gjorte åt oss! 
Typ det sötaste grattis kortet jag fått! Från Anna. Allt är väldigt internt men that's the beauty of it. Haha 5AN & 6AN!♥

Jag hade dekorerat mycket fint. Röda ljus överallt och matbordet var bara rött och svart!


Här är alla tillsammans! Haha väldigt glada och fnittriga! :) All of the hoes, and Serri the Pimp i mitten!

Strike a pose!


Efter vin och drinkar, kanske nån för mycket där någonstans så spårade det lite. Haha nerå men jag levde mig alltmer in i rollen som "bordellmamma" as the night went on som ni ser. DEN HÄR BJUDER JAG PÅ! Som sagt, don't take it too seriously!

A fun night! Måste göras om! Teman är så jävla roligt!!! Älskar att klä ut mig!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh! Va kul de såg ut att vara :D Jätteledsen att jag missade det, jävla astma :(

2010-02-15 @ 22:27:45
URL: http://madeleinehallberg.wordpress.com
Postat av: Paula

Jaa du borde ha kommit, vi hade as kul !!

2010-02-16 @ 09:01:21
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0