Andthesnowstormcontinues

God morgon. Eller god förmiddag.. brukar man säga så?? Jag var Riktigt trött i morse, men ändå pallrade jag mig ut i kylan och väntade på bussen i tjugo minuter (den som jag skulle ta kom aldrig), och åkte sedan till skolan. Allt detta för en lektion. Sen höll jag på att somna på lektionen också. Men jag är riktigt stolt över mig själv att jag gjorde det. För jag var riktigt nära på att hoppa över den och gå och lägga mig igen! Men my frånvaro-days are over har jag bestämt!!


Igår var jag ute och gick i typ 1 timme och en kvart med Anna också. I snöstormen, yup. Duktigt va? Men jag klädde på mig hur mycket kläder som helst, så jag frös verkligen inte! Snarare tvärt om :). Ludde hade dock lite svårt att gå i snön! (Vi också för den delen eftersom alla trottoarer var oskottade). Men han sjönk ner och fick typ hoppa upp och ner i snön istället för att gå. Haha. Men det var ändå en mysig promenad!

(bilden är inte från igår, som ni nog föstår. eftersom det var snöstorm och inget tecken på sol!)

Idag måste jag läsa ut min engelska bok eftersom vi ska skriva bokrecensioner imorgon på lektionen. Så det kommer min dag bestå av! Booring. Men what to do. Det och en massa té!

Men nu ska jag äta Lunch! Jag är mega hungrig!! I want soup!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0