Charader, Shakira och Samba


Gårkvällen startade hos Anna! Förkrök, charader, återupplevde gamla minnen (och danser xD) från 5an/6an osv. Mycket trevligt :D. Sen vart det partytaxi till saluhallen där det var någon form av Brasilian night, med trummor och en massa sambadansare som stod och shake-a! Träffa Madde och co. där och det var en kväll med riktigt roligt folk och en massa dans! Röjjj helt enkelt! Haha. Väärt!



"Shakira-dansen" Hahah!

Partytaxin. Haha love it!

Madde och Olle sov hos mig och vi har segat hela dagen idag. Dom har nu åkt hem till sig och jag har fortsatt att sega! Imorrn ska jag LÄTT ut på en powerwalk på morgonen. Känner mig som en fet klump!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0