Fire



Lazylazylazylazzyyy! That's what my day has been like. Eller ja, faktiskt så följde jag med min lillebror och mami min och åkte skridskor en snabbis men other than that..

Somnade riktigt sent igår och vaknade för tidigt imorse, så hopefully så somnar jag i tid. Så kanske jag lever i skolan imorgon. Fan. SKOLAN! Ush! I don't want tooooo! Jag vill ha typ 2 veckor lov till! Jag har dessutom plugg att göra. Som jag inte har gjort. Jag orkar inte vara sensible och responsible igen! Jag orkar inte ta tag i saker. Not just yet.

Sen, igår när jag vaknade, så märkte jag att jag från ingenstans har fått en jävlig hosta också! Det är typ jobbigt och andas och känns som att det är massa skit "i vägen" hela tiden. Det plus dunkande huvudvärk hela dagen.. Ni förstår.. Inte kul! Ja jag är helt enkelt INTE GLAD idag som ni kanske märker.
Blä. I'm off to take a long hot bath!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0