Icecold

Runt -20° är det idag!!! Gissa om jag och Malin frös ihjäl när vi var ute och promenerade imorse!! Håret frös, ögonfransarna frös, ögonbrynen frös, NÄSHÅRET frös! Hahah! Med andra ord så var det ISKALLT! Sist jag kommer ihåg att t.o.m. ögonfransarna frusit var när jag var i Åre 2001 och det var -30°! Så ja, jag skulle vell gissa att det var runt tjugofem snåret imorse..


Bild tagen med Malins iPhone imorse!! I know, röd som en tomat! Men what do you expect i 20 minus!
Annars var det väldigt trevligt med en morgonpromenad! Har bestämt mig för att försöka ställa tillbaka dygnet, eftersom skolan börjar nästa vecka.. Lika bra att vänja sig att gå upp på morgonen!

Ikväll blir det bj! Blir nog kul :) Men innan det så har jag massa småsaker som jag måste hinna med..
See yaa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0