ILoveTheWeekend



Hello! Det är så sjukt skönt med helg, jag njuteer!!
Efter skolan igår så hade jag sånglektion först. Där hände det spännande grejer och jag fick typ ett rus när jag var påväg därifrån för att jag var så glad! :) Jag sjöng bl.a. i studiomikrofon för första gången och det var Jättekul! Loved it! 
Efter sånglektionen så mötte jag upp mamma och Andrea på någon restaurang och åt meze! As gott och as mysigt! :D
Sen bar det av till ågatan 11 där jag, Madde, Johanna, Safi m.fl. drack goda hallondrinkar och firande att Madde fyllt 19!! Wohooo snart är det min tur!

Idag har jag bara vart med Madde (andra Madde), och vi har tagit det lungt, vart ute på en mysig promenad och lite annat! Niceprice! Tror aldrig jag har njutit av en helg så mycket! Hahah, jag vet inte vad det är med mig, kanske bara är riktigt skoltrött.. På tal om det så måste jag plugga i helgen.. Och däär blev stämmningen förstörd!
Haha.

Trevlig helg people !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0