Just one pair of shoes.. or two? or three?

Hej! I know, baad update från min sida. Men nothings changed. Jag är trött och sjuk som fan fortfarande. Skolan började igår, och visst jag Erkänner: det är skönt med lite rutiner igen. Men allt annat skolbajs och plugg kan gå och ta sig!! Jag har nytt schema och feetaste hålen typ hela tiden. Kanske äntligen borde ta tag i projektarbetet på riktigt! I will!!



Annars som sagt, nothing new.. Förutom att jag har a big shopping-craving going on! Min plan var att spara alla pengar till dubai om några veckor.. Men jag vet inte om jag kan hålla mig.. ALLT JAG ÄGER är typ fult! I neeed something new! Typ skor.. Eller tröjor? Eller byxor? Eller ALLT! Men jag vet själv att om jag shoppar nu kommer jag ångra mig... Jag hatar att vara förnuftig!

Nu ska jag duscha och hoppa i säng och drömma om bättre (framförallt varmare!) tider!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0