Trevlig Söndagskväll

Gårdagen spenderades här hos Michelle! Fick se en massa awesome bilder från Kilimanjaro och Tanzania, och blev självklart avundsjuk över att jag inte kunde följt med. Men men :) Om några veckor åker jag och Michelle ändå till Dubai, så jag har inget att klaga över ! :D

Vi var bara hemma igår, och sen kom Nishat och Sevgi förbi en snabbis efter jobbet också. Idag har vi inte gjort mycket heller. Det längsta vi har kommit är till Ica för att köpa nudlar och lite godis :) Har faktiskt pluggat lite också. Men bara liiite. Men jag måste faktiskt ta mig hem nu och skriva min bokrecension som ska in imorrn! Problemet är bara att den Feta Klumpen inom mig inte orkar lyfta på ärslet! Hahaha ;)


Så känner jag inför pluggandet!

Trevlig söndagskväll! (haha what?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0