Voddler

Jag har läst boken lite i allafall. Men jag råkar bara somna hela tiden när jag läser det är inge kul.. Någon som lider av samma problem? Jag KAN typ inte ligga ner och läsa något, för då somnar jag typ efter en sida! Det är ifs skönt om jag inte kan sova på natten, då är det bara att plocka upp en bok läsa nån/några sidor sen slocknar jag!
Nu ska jag dock ta en paus från pluggandet och åka och handla med mamma. Så ska jag hjälpa henne med maten också, och umgås lite:) .. She needs me . I love my Mami!

By the way så fick jag Voddler igår! Det är som spotify fast för film! Det är dock inte helt klart än, så dom vill typ att man ska berätta om sina åsikter till dom så att dom kan förbättra dem. Plus att dom kommer få mycket mer filmer än vad dom hade nu. Men it was a good start! :D  Fett bra iaf!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0