Day four, Cabanas, Portugal.

Fjärde dagen chillade vi vid poolen hela dagen. Jag och Linnea blev kompis med en av dom andra som jobbade på Old Barrel, som hette Bruno och var jätte snäll och gav oss en massa tips osv. Sen skämtade vi om att jag
 skulle komma och jobba som servitris hos dom. Why not lixom? Haha. På kvällen åt vi hemma, en massa goda och färska skaldjur. Räkor och krabba! YUM!! Det var dom godaste räkorna jag ätit i hela mitt liv, jag skojar inte! Sen gick vi alla ner till Old Barrel där jag och Linnea blev bjudna på goda shots av Bruno! Sen drack vi drinkar också, sen bar det av ner till hamnen. Detta var första kvällen på Quasimodo. Stället i byn där det var mest liv på kvällarna. Vi satte oss där, sen hamnade vi (såklart) på dansgolvet och dansade och dansade. Träffade sköna irländare och jag och Linnea blev omringade av portugiser som vi dissade gång på gång. Haha. Men kul var det! Kvällen slutade dock mindre roligt då "Mr. Spinky" tappade en glasflaska på golvet och Linnea fick glas i fötterna. Men då var det ju tur att vi hade en biffig Rasmus med oss, som bar henne halvvägs hem. Haha.


Ready for le pool.


På kvällen. Rasse skötte grillen.

Våran underbart stora balkong!



Maaat!♥


Old Barrel

Pina Colada!

Quasimodo

Linnea skeptisk till Rasses öl haha.

Våra irländska kompisar! (haha förlåt linnea!)


Kommentarer
Postat av: Andrea

Fan vad rasse ser full ut på de sista bilderna! Snygga smycken och jeansgrej!

2010-07-15 @ 04:12:24
Postat av: Paula

Haha han var ganska full den kvällen :) Men inte såå. Tack :)

2010-07-16 @ 00:17:36
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0