It's a big part of me.

Satt nyss och läste lite gamla inlägg och åååh vad kul det var! Så jävla värt att jag började blogga typ första året av gymnasiet! Jag, som många av er vet, har sjukt dåligt minne(fråga min syster, som kommer ihåg ALLT från vår barndom, och jag typ inget), så att ha alla minnen nedskrivna är underbart!!

Läste från år 2008. När jag gick i 2an. Dansen, plugg och typ vad man skulle göra på helgen var mina enda bekymmer! Fan vad jag saknar dansen!! Jag hade glömt hur mycket jag dansade! Typ varannan dag eller varje ju! Vart jag än hamnar i mitt liv ska jag alltid försöka fortsätta med dansen! Det är en av de bästa sakerna jag vet, och det känns lite som att jag glömt den delen av mig någonstans.. Det är en stor del av mig och det är inget jag får glömma bort! Vågar dock inte anmäla mig till några höstkurser i Uppsala nu, för jag vet inte om jag är kvar här i höst.. Probably, och hopefully not. Men som sagt, vart jag än hamnar..♥!


Random dansbilder från tiden med Crew 018/Streetschool, och sista bilden är planshen för mitt projektarbete som handlade om Dans, som ni ser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0