Last day in Cabanas, Portugal :(

Här kommer bilderna (bildBOMBEN) från sjunde och sista dagen i Cabanas  Jag kan inte fatta att detta var för en vecka sen! Förra fredagen alltså. Jag vill tillbaka så jävla gärna!! Men vi alla har lovat varandra att vi SKA tillbaka dit!

Sista dagen gick jag och Linnea upp tidigt och packade och gjorde oss i ordning för stranden! Vi hade ju bråttom, för vi var ju tvugna att hinna med så mycket som möjligt våran sista dag!! Så vi väckte Rasmus, åt en snabb frukost och drog ner till hamnen, och sen tog vi Aqua Taxi över till stranden! Vi solade, badade, spelade beachtennis, spanade efter snyggingar ;P, gick på låånga beachpromenader tills det inte fanns en enda människa omkring oss, tjatade om att vi inte ville åka hem och vilken bra vecka vi hade haft!
Runt tre tiden så gick vi från stranden och åkte in till Tavira för lite last minute shopping med mamma. Men marknaderna som vi hade varit på innan var inte öppna på dagen, så vi åkte tillbaka till Cabanas och köpte oss varsin klänning där istället. Sen promenerade vi hem i den STEKHETA värmen och släängde oss i poolen, for the last time. :(
På kvällen gick vi ut och åt på Pedros, en restaurang som hade typ bäst rykte i hela Cabanas. Vi fick den sjukaste servitören jag någonsin träffat i hela mitt liv. Det går inte att beskriva. Han var galen! Hög, full, psyko eller bara allmänt spårad i don't know, men han var riktigt rolig iaf!
Efter maten så gick vi 3 till Quasimodo. Sen fortsatte kvällen precis som den skulle! Dans (på borden haha), caipirinhas, prat, göteborgare och portugiser, strandpromenader, stjärnhimmel osv osv. Rasmus gick hem tidigare, men jag och Linnea var fast bestämda vid att stanna ute hela natten! Det var ju den sista natten! Sen följde killarna oss hem vid 5 någon gång, och så gick vi och la oss, sov en och en halv timme, sen åkte vi till flygplatsen. Snip snap slut så var sagan slut :( . Hahah.

Stranden




Sista kvällen


Women in black ;)

En halvt misslyckad bild med Cabanas skylten. Gillar den ändå!


Påväg mot hamnen :) Yay!



@Pedros

Den spårade servitören!


Mammas och Lars skaldjursgryta, som var Awesome!



Everyone.

@Quasimodo

Göteborgarna.


Linnea dansandes uppe på bordet på Quasimodo var den sista bilden som togs den kvällen.


Bye bye Portugal.. för den här gången!

Snacka om att jag har vart duktig på att visa bilder och berätta om Portugal nu! Men jag har typ miljarder fler bilder, och en massa som jag väljer att inte berätta, men nu har ni iaf fått en inblick! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0