Mommy time.

Nu är jag hemma från en as mysig dag/kväll på stan! Jag träffade Michelle, vi gick runt lite, åt glass och pratade en massa. Sen kom Mamma, Michelle åkte hem och så hade vi girls night out. As mysigt! Vi åt middag på Magnussons sen gick vi runt lite och till slut blev det dessert på Riverside.
Jag åt falafelsallad på Magnussons! AS god! Och Riversides creme brulé var det veeerkligen inge fel på heller! Grymt! Lite vitt vin till det och kvällen var peerfect! Haha. 
Det är så mysigt nu när killarna är hos pappa, för nu är det lixom bara jag och mamma. Vi kan äta sushi eller räkor varje dag om vi vill (som det annars skulle bli stora protester för), vi kan skita i att laga mat om vi vill, vi kan leva på typ quinoa sallader och bönor, för ingen annan är här för att klaga! Såå skönt! Plus att vi kan gå ut och äta och inte känna något som helst ansvar. Förutom för hunden typ, men det löser ju sig ganska lätt.
Lite mommy-Paula time behövs ibland känner jag !



Kommentarer
Postat av: Andrea

Åååh jag vill också vara med er :/

2010-07-20 @ 13:14:02
Postat av: Paula

<3

2010-07-20 @ 13:38:33
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0