Nerd.



Nu blir det stan som sagt. Ska träffa Michelle, klacka om mina skor (som jag gick sönder i Cabanas), gå och försöka fixa min mobil.. Och lite andra ärenden. Juste, ni som smsar mig osv, jag kan inte svara och jag kan inte ringa från min mobil. Det har hänt nått skumt med mitt Comviq Kompis Abonnemang, så jag kan inte nå folk, men dom kan nå mig. Fattar ingenting. Går inte att smsa, vilket ändå ska vara gratis. Nått är ju fel, så det ska jag försöka ta tag i. Men så ni vet jag får era sms , kan bara inte svara!

Senare ikväll ska jag och Mamma gå ut och äta. Kanske Lars och Linnea också. Mysigt ! Jag och Linnea har viktiga saker att prata igenom. Haha.

PUSS♥


Kommentarer
Postat av: Andrea

OMG FAN vad SNYGG du är!

2010-07-19 @ 14:36:26
Postat av: Michelle

Ååå vad fiiin duu är :) !

2010-07-19 @ 21:54:10
Postat av: Paula

Naaw TACK!! Vad söta ni är!!

2010-07-19 @ 22:51:04
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Safi

KATT!

2010-07-20 @ 14:00:05
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0