Sis!

Skypade nyss i 1 ½ timme med systra mi. Planer inför hösten och sen en massa Paula och Andrea-babbel. :) Nice to hear her voice! Saknar henne!! Men jag älskar verkligen skype, för det känns ju som att man är i samma rum och bara sitter och pratar. As bra ju, om man, som jag, har familjemedlemmar som bor lite här och var i världen. Haha.
Photobucket

Planen var ju att börja packa, vilket jag icke har gjort än. Sen måste jag städa köket också och städa i mitt eget rum så jag hittar en av mina bikinitoppar som jag tappat bort. Jag hade den ju typ igår? Jag orkar inte med mig själv ibland!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Det var mysigt! tycker den här bilden är lite pinsam egentligen, tog den asfull mitt i natten när jag kommit hem från en midsommarfest.

2010-07-01 @ 17:32:02
URL: http://www.aisimons.blogspot.com
Postat av: Paula

Men i don't care för du är fin :)

2010-07-01 @ 23:55:00
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0