Helg

Helgen har bjudit på utgång och en massa mys, bl.a. taco mys igår med Michelle och Nishat på min baksida!!

I lördags var vi ute. Började med mojitos och vin på magnussons sen drog vi till Saluhallen, mitt "käära" jobb. Haha. Där var det inte så mycket drag som vi hoppats på så efter en mojito där med (inget slår saluhallens mojitos!) så blev det birger och rave på högtalarna som vanligt. Haha. Men det hela slutade i vatten (champagne?) krig så jag och en dygnsur Nishat tog nattbussen hem till mig. HAHA och jag var så sjukt hungrig för jag hade inte ätit middag, och vi hann inte fyllekäka på stan, så jag ställde mig i köket mitt i natten och stekte hamburgare, och skärde grönsaker osv. för att få min älskade mat som jag hade tjatat om hela kvällen! Haha vääärt!

Sen igår så gjorde jag och Nishat iinget vettigt på hela dagen. Satt på min altan och pratade om livet typ. Sen vid 6 någon gång så joinade Michelle och vi lagade tacos och hade det jätte mysigt!

Nu ska jag tvinga upp nishat ur sängen sen ska vi på stan och träffa Michelle, sen förhoppningsvis och bada!!


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0