Värmebölja!

Det är så hiimla varmt ute så jag orkar tyvärr inte sitta inne och gå igenom alla tusentals bilder idag! Mitt rum är typ en bastu, eftersom att solen ligger på hela morgonen. Sen så tar det jävligt långt tid att gå igenom alla, och redigera också eftersom att vi tog mer än 1600 bilder där nere. Så ha lite förståelse ;).. Men day 2 är snart på G :)

Jag sov jävligt länge idag. Känns inte som jag sovit ut sen jag kom hem, så det var skönt. Mamma och dom har cyklat ner och badat och jag funderar på att dra dit nu för det finns ju typ inget val i den här värmen. Sen måste ju brännan hålla i sig också ;D
Jag saknar att bara kunna springa ner till poolen och hoppa i. Eller promenera ner till aquataxin och åka över tills stranden, och gå långa strandpromenader och bada i de underbara vågorna !! Jag saknar Cabanas, som ni snart får skavsår i öronen av att höra mig säga, men tyvärr, det är typ det enda som cirkulerar i mitt huvud!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0