PORTUGAL, Day six, part 1.

Den sjätte dagen, den näst sista alltså, så hyrde vi bilar och åkte på roadtrip. Först upp i bergen för att leta efter ett ställe där man kunde bada, där det skulle finnas vattenfall och fruktträd osv. Vi körde runt i några timmar men hittade det inte.. Sen var dom som bodde uppe i bergen inte så bra på engelska heller, så det gick inte riktigt att fråga om vägen. Sen när vi äntligen tror att vi kommit fram så är det en stig uppåt. Jag skämtar om att vi skulle hitta en pool där mitt i ingenstans i hettan, ni vet typ som i tecknade filmer när dom är i öknen och ser i syne. Och det är PRECIS det vi gör! Det var typ det konstigaste jag vart med om! En pool, mitt i iiingenstans uppe i bergen. Inga skyltar dit eller någonting. Så jävla wierd!! Så vi satte oss där, åt lite lunch, gav upp om att hitta vattenfallen och fortsatte våran roadtrip mot Spanien. I spanien åkte vi till en strand och badade och solade, och åt lite snacks på en restaurang, och sen åkte vi tillbaka igen, för alla började bli ganska trötta. Vi dunkade musik på högsta volym och hade öppna fönster hela vägen hem. Så jävla kul!

Ready for roadtrip!!!


Vindruvsodlingar, Apelsinodlingar, Citronodlingar osv. överallt!!


Bekymrade kartläsare som inte hittar vart vi ska..


Vi hittade dock en liten sjö, men den var allt annat än vad vi fått beskrivet.. så vi letade vidare.


En bensinmack uppe i bergen där han som jobbade blev överlyckling av några cent dricks!


En Kyrkogård.




Haha någon form av glädjedans eller nått.. don't ask..


Den mystiska poolen in the middle of nowhere!



España! Här under är bron där man åker från Portugal till Spanien. Portugal till vänster och Spanien till höger!

Stranden i spanien slog Inte stränderna i Portugal!

Haha jag och Linnea hade lite photoshoot på stranden!


Påväg mot Portugal igen!

Tillbaka till Portugal igen!

Anledningen till att jag gjorde en part 1 och part 2 (som kommer) på sjätte dagen är för att det togs Riktigt mycket bilder den här dagen. Så det skulle typ bli för mycket om jag la upp alla i ett inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0