Ready for Tavira, Portugal.


Packat och klart. Det bär av till flygplatsen om sisådär 4 timmar. Alltså måste jag gå upp om typ 3. Funderar på om det verkligen är värt att gå och lägga sig? Äh lika bra. För planet går inte föränn runt 6, och palla vända på dygnet ännu mer. Typ att jag somnar på flyget, och så blir det de ända jag sovit sen igår typ. Nej några timmar nu får det nog bli.

Blir nog inget bloggande när jag är där, så vi hörs om en vecka !! :) Hoppas ni också får det varmt och skönt här hemma :) När jag kommer hem lovar jag er en hel hög, eller flera högar, bilder!! I'll do my best att fånga Portugals charm med hjälp av min älskade kamera ♥
PUSSHEJ!

ph: wildfox..såklart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0