Dance Baby!



Jag och Johanna var på Bio idag. Det var en impuls grej efter vi hade vart och fikat :) Vi såg den nya dansfilmen, StreetDance 3D! Den var as bra, och som vanligt så blir man skit sugen på att dansa. Men den här gången var det extremt. FYFAN vad jag saknar dansen!! Vet inte riktigt hur jag ska få in dans i min vardag just nu, eftersom jag jobbar olika dagar hela tiden, men DAMN vad jag vill börja igen! Anledningen till att jag inte dansade denna termin var för att jag hade så mycket i skolan nu sista året, plus att mitt "crew" bytte tränare, så många slutade och det var inte alls samma sak längre.

Så min plan är nu att när jag åker till Australien så ska jag leta upp någon grym dansskola i Sydney och anmäla mig till en massa kurser ! Jag älskar ju dans, och det känns som att jag hade glömt bort det där ett tag.

Jag satt och smådansade på bussen till musiken i hörlurarna hela vägen hem. Haha. Ni dansare vet vad jag pratar om. När man lyssnar på någon skön danslåt så poppar grymma koreografier upp i huvudet. Problemet är bara att jag aldrig kommer ihåg dom efter haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0