SATC 2 - Abu Dhabi

Jag och Madde var på Sex and the Cuty 2 igår. Den var så sjukt rolig!!!! Asså den var, enligt mig, mycket bättre än 1an (som ockås var jävligt bra.) Men jag tror att anledningen till att jag tyckte den här var så bra var för att dom var i Abu Dhabi! HAHAH! Det var så mycket grejer som dom gjorde där (som inte ens var menade som skämt) som jag skrattade aas mycket åt. Eftersom jag bott i det landet själv så vet jag ju exakt hur det är, och vissa grejer var sjukt klishiga, men vissa grejer var bara såå typiskt UAE! HAHA Jag DOG när dom skulle in och köpa den där klockan uppe på vinden med alla väskor!!! HAHAhAh. En och annan sån vind har man ju varit på. Vart tror ni jag får alla mina balenciaga väskor ifrån? ;) HAHA. Men verkligen, SE DEN. Och speciellt ni som har varit i Dubau/Abu Dhabi. SEE DEN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0