Torsdag!

Jobbet igår var roligt! Jag fick vara med att stänga för att se hur det går till, så jag jobbade ganska länge. Men tiden gick as snabbt! Det är det positiva med servitris jobbet! Man träffar så mycket människor och man gör saker hela tiden, så man hinner aldrig bli uttråkad. För blir man uttråkad så går ju tiden i slowmootion. Vilket den aldrig gjort när jag jobbat som servitris. Snart ska jag sminka mig och åka till jobbet igen. Det blir jobb heela veckan ! :)
Men först måste jag äta nått, för jag är vråålhungig.

Btw. Ni som saknar mode och inspirations bilder i bloggen just nu kan jag bara säga att det beror på två saker. Orsak nr 1. Jag själv hinner aldrig läsa modebloggar nu för tiden. Har inte caught up on bloggarna som jag läser på flera veckor. Så därför blir jag själv inte inspirerad, så därför blir det svårare att ha någonting sånt att skriva om. Orsak nr.2 är att jag fortfarande inte har fixat min egna dator, där aallla mina modebilder osv. ligger. Jag har ett helt arkiv fullt! Men jag lovar er att det inte är slutbloggat om sånt iaf. För jag själv saknar att blogga om det. Det enda jag kan lova är att det kommer när jag hinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0