Tuesday

Oj oj nu har jag vart dålig på att blogga ! Men jag skyller på det fina vädret! Idag har jag legat ute och solat hela morgonen, fotat lite och bara latat mig. Funderar på att dra ut på en springtur senare, när det blir lite svalare, eftersom det inte blev nått imorse. Och ingen cirkelfys blir det idag heller, för mamma skulle inte dit, och jag vill inte gå dit själv. Jag tror det är ett av mina träningsproblem. Jag hatar att träna själv. Om jag springer själv så är det helt plötsligt mycket jobbigare än om jag springer samma sträcka med mamma. Kanske för att det blir tråkigare, i don't know. Igår var jag och Theo ute och sprang ! Han orkade faktiskt mer än vad jag trodde! Men han har ju spelat fotboll och så, plus att han springer runt och leker hela dagarna.

Nu tänkte jag äta lunch och sätta mig ute och läsa i solen. Det blir nog någon form av tonfisksallad till lunch :) Gott! Om 4 dagar åker jag till portugal! Yaay! Jag behöver verkligen komma bort från allt. Det är så mycket som går fel just nu så jag vill bara isolera mig från verkligheten. Och det är precis det jag ska göra i Portugal! Sola, bada, gå långa promenader på stranden och rensa huvudet, snorkla, läsa böcker, utforska staden och fota en MASSA osv. En riktig koppla av-semester! Liike!




Kommentarer
Postat av: Safi

Hoppas du har det kul i Portugal :=)

2010-07-01 @ 11:36:08
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0