Tea and crappy weather.



Hello. Vaknade för någon timme sedan och nu sitter jag här och dricker te i min favorithoodie. En beige från forever 21s killavdelning. För typ 50 spänn eller nått liknande. Så jävla värt. Har precis ätit frukost: müsli och kaffe. Jag känner att en förkylning är påväg. Ont i halsen, snuvig ocv. Inte kul. Sen gör inte det fula vädret livet lättare idag heller. Men men. Nu låter det som att jag är deppig typ, men det är jag aldrig gott folk :)

Det blev en lugn hemmakväll igår med räkor, aioli, mörk choklad och åsnespel (ett danskt spel som vi alltid spelade när vi var små). Theo var överlycklig. Men också överspeedad. Han hade nämligen övertalat mamma till att han skulle för "första gången i sitt liv" få en red bull. Jag varnade henne men hon lyssnade inte. Så fick han en red bull. Och ni som inte träffat honom, han är ganska överspeedad ändå den där ungen. Så efter sin redbull blev det ju det gånger 10 typ. Mysig kväll iaf. Precis vad jag behövde!


Kommentarer
Postat av: Henry Äbelö

Hej.

Vart kan man köpa åsnespel?

mvh. Henry

2010-07-15 @ 10:53:33
Postat av: Paula

Jag har ingen aning faktiskt.. tyvärr. Har haft det sen jag var liten!

2010-07-16 @ 00:18:46
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0