Mornin'

Goodmorning ! :) Strååålande sol idag också! Love it. Vaknade klockan 9 (!), typ det tidigaste jag vaknat sen studenten, och gick ut och gick i 40 min . :D Jag älskar musiken på min mobil! Jag har så mycket bra låtar som jag kan gå och digga till haha. Nu sitter jag iaf och äter frukost: fruktsallad med massa goda frukter som vattenmelon och persika m.m.


Bild från google. Jag hade inga bär i min, tyvärr.

Ska jobba idag med, men innan ska jag nog försöka få lite sol på mig. Det är så fint väder och jag är så blek så jag kan ju sitta ute i solen och läsa eller nått! :) Kanske går förbi mormor också och äter lunch och lagar mina byxor som behöver lagas . Sen har jag inte vart där på hundra år så hon blir nog överlycklig om jag kommer :)

Have a nice day people! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0