Shit fuck piss shit!

Jag mår inge bra idag. Jag mår illa och har ont i halsen. Dessutom så är jag arg för att jag har blivit en jävla acnefejja igen. Jag trodde det var en pubertets grej som skulle försvinna sen men neeej. 19 år och har fortfarande dom jävla bajs problemen. Ringde iaf upp till hudläkaren/acnekliniken och skulle boka tid (once agaain, jag är fan stammis där snart) men dom hade inte öppet föränn på måndag. Orka. I wan't new medicin nooow please. Jävla piss skit.

Sen är vädret pissigt igen, så idag jobbar jag bara "vid behov".. Fast det är ifs lite skönt för jag vill bara gräva ner mig idag och aldrig komma ut.

Ja när jag är på detta humör blir det ju knappast nått intressant bloggande. Så have a nice day.


Kommentarer
Postat av: Andrea

kramas

2010-06-19 @ 05:34:13
Postat av: Paula

<3

2010-06-19 @ 17:14:55
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0