Studenten 4 Juni 2010!


Morgontrött, påsar under ögonen och färdigfixad ca kl 06.00 på morgonen. Fotograferingen började vid 07.10.. zzz!

Jag och min kära klass, i skolan på morgonen.


Chmapangefrukost!


Promenad till och från pingstkyrkan. Hela skolan gick i ett långt tåg tillbaka. Finfint!

Vi skrev i varandras mössor, åt lite mackor och tog kort m.m. innan vi sprang ut.


Sen jävlar sprang vi ut, och vi sjöng skrek och röjde.


Träffade familjen, och dom hade med sig en fin skylt och min andra kamera, därav bättre bilder.

Rasmus (brotha) och jag.

Älskade Mamma och jag !

Moster och jag.

Allihopa!

Min fina mössa!

Sen blev det flak och skön musik, dansande, skrikande, sjungande "För vi har tagit studenteen...". Vi hade grym musik på flaket, och det gjorde faktiskt mycket av stämningen!!


SP3C GONE WILD!
 
haha!

Mottagning. Presenter, Mat och släkt! :)

Jag fick ett Zoom objektiv!! :D. Jag fick även en objektiv/kameraväska, smycken, pengar, en klänning, en massa vinglas i olika former och storlekar, två väskor m.m!

Jag hade lite italiensk buffé på min mottagning! Potatissallad, pastasallad, bönsallad, gravad lax med parmesan, kyckling i någon form av balsamico/olivolja marinad med oliver och soltorkade tomater, små laxpajer, fetaost sås och hemgjord pesto och bröd. Allt hemlagat såklart. It was Y U M M Y Y ! Min mamma är bäst på att laga mat!


Kusiner, mormor, pappa, Rasmus och andra familjevänner på mottagningen.

Sen bar det av till luthagen för förfest på Jockes restaurang med klassen, och sen sist men inte minst BJ!

Haha dessa bilder får avsluta dagen. Jag och Madde dansar och röjjer uppe vid DJn. Ovanligt ;P

Min dag var HELT perfekt! Skulle inte ändrat på NÅTT om jag kunde!!

(Det finns mer bilder på facebook :D)


Kommentarer
Postat av: Andrea

ÖÖh vadå påsar under ögonen du är ju assnygg på första. MYSIGA bilder. Du är väldigt lik Mamma och Birthe på de där bilderna! Flaket ser kul ut och maten ser amazzzing ut! Kul att paulina kom med på ett kort fast hon ser inte så glad ut haha :) BJ ser också kul ut ååå! Jag saknar dig!

2010-06-08 @ 16:38:53
Postat av: Paula

Haha jo man ser ju att mina ögon typ är svullna! Men tack. Flaket var kul, maten var amazing, BJ var också kul haha. Jag saknar dig med !

2010-06-09 @ 10:25:52
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0